úterý 3. března 2015

Drops - další vlna slev

Stránky firmy Drops jsem objevila už asi před 3 roky,
ale až loni jsem je začala navštěvovat častěji.
No a zjistila jsem,
že občas mají i dobré akce - slevy na vlny.
Letos má už třetí slevovou akci.
Tento měsíc má Delight, Fabel a Big Fabel.
Vlny jsou to nádherné,
ale já odolám.
Loni jsem si koupila Lace a Fabel
a ty musím nejprve zpracovat.
Letos chci co nejvíc věcí vyrobit z nasylené vlny.
Takže žádné nákupu.
Ale vy můžete klidně nakupovat.
Takže stránky Dorps jsou tu
a jsem nakoupila vlnu přes Ganellu.
Vřele doporučuji - objednávky vyřizují bleskově.
I když uvidíme jakou akci budou mít příští měsíc.
Třeba neodolám a něco si koupím.
Nejspíš neodolám, až by měli akci na merino.
Děti budou potřebovat na příští rok nové čepice
a já také.
Takže uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat