pondělí 6. dubna 2015

Velikonoční aneb granny square, pletky a vajíčka


Babi mi tak 3 týdny před Velikonocemi říkala,
že budou skoro letní teploty - až 20C.
To nevyšlo.
Místo tepla,
je zima, sníh a mráz,
deštivo a pošmourno,
ale doma je teplíčko a útulno.
Děti si v pokojíku ozdobili větvičky barevnými vajíčky.
No a ani já jsem nezahálela.
I když mi zrovna nebylo dobře.
Dostala jsem od malého rýmu,
z které se vyklubaly dutiny.
Takže papírové kapesníky se staly mým věrným společníkem.

Sobotu jsme trávili na chalupě pěkně u kamen.
V neděli jsme byli doma.
Odpočívala jsem a háčkovala i pletla.
No a toto jsou moje Velikonoční háčkovánky a pletky.
 Melírované čtverečky poprvé.
 Melírované čtverečky podruhé.
No a nakonec jsem zkoušela vzorek na další můj větší projekt.
Jak se Vám líbí?
Je pravá strana či levá.
Toť otázka.

2 komentáře:

  1. Moje velikonoce byly hektické, ale http://tolepjetbude.blogspot.cz/2015/04/uz-zase-dome.html..Děkuju za návod, snad už mi to půjde jako po másle, chystám se na další....Milada Milky

    OdpovědětVymazat
  2. Ty první čtverce se mi líbí víc, i když ty druhé se mi také líbí a háčkovala jsem z nich polštář. Máš to hezké a jsem zvědavá co to bude za pletky. A moc zdravím Terezko! M.

    OdpovědětVymazat