čtvrtek 9. dubna 2015

YARN ALONG 35 aneb místo knížky CD a pletky pokračují


Yarn Along vkládám až dnes - včera technické problémy s připojením.

Pletky pokračují.
Začala jsem další projekt pro mou maličkost.
Po těch letech jsem ráda, že dělám zase něco jiného než dětské čepičky, svetříky a šály.
Né že bych je nepletla či neháčkovala ráda,
ale je to něco jiného.
Zatím jenom kousíček,
v minulém příspěvku byl  vzoreček,
který  použiji.
Zatím nebudu prozrazovat víc,
nechte se překvapit.

No a knížky teď momentálně nečtu,
teda kromě dětských dětem večer před spaním.
Tak dnes místo knížky představím tři krásná CD zakoupená myslím minulý týden v Lidlu.
Krásné pohádky na večerní poslouchání.
Klasika - Hurvínek - jeho příběhy jsem ráda poslouchala a děti je poslouchají rády také,
potom Povídání o pejskovi a kočičce - namluvil  Karel Höger - to je také krásné obzvlášť v podání pan Högera
no a poslední jsou pohádky vyprávěné panem Janem Werichem - to také stojí za to.
Tyto dva pány mám jako vypravěče pohádek velmi ráda.
Od pana Wericha miluji jeho Fimfárum a nejraději mám pohádku o Lakomé Barče.

Máme s dětmi rituál
nejdřív přečte pohádku maminka nebo tatínek
a pak dětem pustím poslouchaí pohádku.v
Postupně se rozrůstají.
Vybírám klasické pohádky tak aby se daly krásně večer před  spaním poslouchat.


Žádné komentáře:

Okomentovat