pátek 22. ledna 2016

Ať žijí ručně pletené vlněné svetry aneb YARN ALONG 62


Dneska ráno bylo u nás -12,5C.
Tak jsem si řekla dost.
Dneska žádnou mikču pro děti, ale svetr.
Tak jsem vytáhla dětem teplé svetry ze 75% vlna superwash, 25% polyamid



Oba dva je dostali loni k Vánocům, vlastně už předloni.
Jsou pletené ze Sportu od Vlnapu.
Je to samovzorovací příze.
Pro Mišáka tento

Strašně se mu tam líbí ta kapsička.

No a pro Rozárku jsem upleta vlastně už předloni tento.

No a já jsem vytáhla svůj svetro/kabát.
Je pletený z Alasky od Dropsu - je to 100% vlna a nekouše.
Opravdu super.

 Je super, že se mi vejde i pod můj oblíbený kabát a nekouká mi ven.
Všechny jsou pletené mým oblíbeným raglánem shora.
Návod na raglán pletený shora je tu.
Je to univerzální návod a jde použít jak na dětské svetry tak i pro dospělé.

Jo a šátek - The Lovely Tree Shawl - je také super.
Jehněčí vlna Timmy je opravdu super.
V syslírně mám nasysleno pár klubíček - takže bude dětem na svetříky.


2 komentáře:

  1. Terezko, krásné pleteníčko. :-)A ten svetro-kabát je úžasný. To bych pletla sto let! Měj se fajn. D. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I nepletla. Šel docela rychle, pletla jsem ho od dubna do května. Na začátku června už byl hotový. Po chvilkách večer, na jehlicích č.5 to šlo opravdu rychle. Nejhorší bylo upravit vzorek pro pletení raglánem shora. Svetr je podle Dorpsu, ale tam je pletený klasicky.
      T.

      Vymazat