středa 13. ledna 2016

Pletení, čtení aneb YARN ALONG 61

Minulý týden byl dost hektický.
Děti začali chodit na brusle.
Rozárka nadšená,
Mišák už méně.
Nechtěl jezdit, protože několikrát upadl
a nejraději by byl, kdyby maminka jezdila s ním,
ale to nejde.
Tento týden už to bylo lepší.
Mišák byl na ledu celou dobu a dokonce už se sám zvedl,
když upadl a dneska ráno chtěl na brusle znovu.
Do toho má Rozárka flétničku v družině,
takže úterky chodíme domů až kolem 17 hod.
A já nic nestíhám.
Ve středu jsme měla schůzku ve školce
a ve čtvrtek zubaře - ale z toho nic nebylo,
neb když jsem tam přišla,
tak sestřička paní XY měla jste tu být včera a né dneska.
No co Vám budu povídat.
Prostě jsem to zvorala.
Takže mě to čeká tento čtvrtek znovu.
Víkend byl uklízecí.
Na pletení moc času nebylo.
Ale kousek jsem upletla.
Během svátků jsem stihla toto

No a teď mám toto

Foceno v kuchyni kolem cca 22 hod.
Takže nešlo nafotit celý projekt.
Snad o víkendu bude víc času
a já pořídím lepší foto.

Konečně jsem také dočetli 365 mimipohádek do postýlky a Cipíska
a začali jsem číst Manku
No a moje knížky jdou teď stranou.
A to se říká, že za zimních dlouhých večerů se dá plést a číst.
U mě to zatím neplatí.

Žádné komentáře:

Okomentovat