středa 25. května 2016

Kabátek Stella Marina od Dropsu je konečně hotov aneb YARN ALONG 78


Foceno moji dvorní fotografkou - Cácorka se snaží a docela jí to už jde.
Konečně hotovo a vyzkoušeno.
Je úžasný.
Jediná jeho nevýhoda je, že pouští chloupky.
Takže černé tričko už nikdy více pod tento kabátek.
O kabátku jsem psala už zde.
No ale ještě jednou.
Kabátek je z vlny od firmy Drops.
Já použila barvy béžové.
Návod najdete tady.
Dvě fotky, jak vypadá rozložený


Kabátek jsem pletla ve velikosti S/M
použila jsem vlny
           DROPS Cotton Viscose  - 400g - ještě mi zbylo cca 1,5 klubíčka
           DROPS Alpaka  - 250g - zbyl mi malý kousek.
Barvička je béžová - modrou kombinaci už bohužel nevyrábí, ale nakonec jsem ráda za tuto barvu.
Takže DROPS Cotton Viscose je č.17 světle béžová
a  DROPS Alpaka je č.618 taktéž světle béžová.
Barvičky nejsou stejné, ale vytvářejí nádherný melírek.
Svetřík se plete na jehlicích č.6.
Je lehký, vzdušný a přesto zahřeje.
Ideální do chladnějšího jarně-letního nebo podzimního rána či večera.
Ještě musím vymyslet zapínání.
Zatím mám špendlík, ale byla by lepší jehlice.
I když při řízení auta nevím nevím, zda jehlice bude ideální.
No a už mám v hlavě další projekt.
Samozřejmě vezmu vlnu ze syslírny.
Musím zpracovat toho letos co nejvíc a nechci kupovat novou vlnu.
Mám jí tam opravdu hodně.
Jinak svetr se plete - no nebudu Vám lhát - byl to oříšek, než jsem přišla na to, jak autorka některé věci myslela.
Ale jakmile jsem na to přišla, šlo to docela dobře.
Takže 3x jsem párala.
Jednou, když jsem někde zapomněla oko - to bylo skoro 50 řad.
No a 2x na rukávy.
Nepochopila jsem návod a tak jsem je upletla špatně.
Ale o tom bude příští příspěvek.
Je tam toho opravdu hodně, co bych Vám k tomuto kabátku ráda řekla.
Takže příště

No a čtení?
To je kapitola sama pro sebe.
Já mám stále rozečtenou S Madame Chic na úrovni
A stále se do ní nějak nemůžu začíst.
Prostě mi nepřijde už tak zajímavá jako předchozí dva díly.
No ale dočtu jí.
Pomalinku, pomalu.

S dětmi čtu ještě stále knížku Pohádkový dědeček, kterou napsal Eduard Petiška.
Už budeme končit.
Ještě 2 nebo 3 pohádky a máme přečteno.
Čtu ji podruhé.
Myšák ji ještě neslyšel a Rozárka už si ji také nepamatuje.

 
No a co budeme číst dál?
Rozárka včera v knihovně objevila knížku Příhody včelích Medvídků, takže tu.
Už se těším.

7 komentářů:

  1. That sweater is just gorgeous! Wow!

    OdpovědětVymazat
  2. Kabátek je krásný. U dropsu jej zezadu obdivuji už dlouho, ale nemůžu se zbavit dojmu, že je ve předu krátký...
    Vám se povedl, v té béžové je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko ano je z předu dost krátký, ale mě to nevadí.

      Vymazat
  3. Ta krajka Ti vyšla pěkně, já nakonec kruhový svetr rozpárala. Vadilo mi, že padal z ramenou i to že od pupíku dolů vlastně nic nezakrýval. I když jsem si k němu upletla i pásek, nebylo to ono.A Tobě moc sluší, určitě vyřešíš nějaké zapínání, aby Ti nepadal dolů z ramen. Jinak barva super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo mě zatím nepadá. Mám ho jen na přechodné období a na zimu do práce - máme tam teplo, ale občas chlapi otevřou okno a mě je zima na ruce.
      Ale druhý už si plést nebudu. Raději nějaký jiný. Jeden kruhový svetr je až až.
      Rozárce se také líbí a tak možná bude i pro ni.

      Vymazat
  4. Oh my. This is dreamy beautiful. I hope you have somewhere special to wear it.

    OdpovědětVymazat