pondělí 30. května 2016

Ach ty vlny III. aneb kašmír must have

Jak jsem psala v tomto příspěvku
tak pro letošek jsem si dala takové malé předsevzetí, 
že nebudu nakupovat vlny a zpracuji syslírnu.
Odolala jsem statečně Májové slevě v Dropsu,
ale neodolala jsem vábení kašmírových klubíček.
Loni na podzim jsem při návštěvě 
Kreativního Veletrhu v Plzni narazila na moc milou paní - jmenovala se Eva Bovoli.
Na veletrh představovala svůj malý krámek s vlnou.
Měla tam i krásná kašmírová klubíčka.
Byla k sežrání.
Dostala jsem vizitku a doma mrkla na stránky.
Tehdy tam měli cca 3 barvičky.
No a já si nemohla vybrat - zelená, tmavo hnědá a nějaká rezavá.
No a tak jsem vyčkávala.
Až před cca měsícem se v e-shopu začala objevovat krásná barevná klubíčka.
Má tam klubíčka pouze z  kašmír ale i směs kašmír + kid mohér.
A to karamelové klubíčko bylo prostě must have.
A tak mám.


No a ještě jsem neodolala u Vlněných sester.
Ta moje malá Rozárka se začíná učit plést.
No a jak jinak než na kulatých jehlicích.
Ale nemá šroubovací, ale ty staré, co jsem měla předtím.
Jak asi každá pletařka ví, tak nejsou zrovna nic moc extra.
Malá je nešťastná, že se jí zadrhávají a nejde jí to tak dobře, jak by chtěla.
A jelikož má v létě narozeniny, tak maminka jí udělá radost.
Nechci ji půjčovat moje dřevěné šroubovací aby je nezlomila
a tak jsem ji u Vlněných sester objednala kovové šroubovací.
No a když už jsem objednávala, tak jsem si do košíčku přidala i vlnu.
Na zkoušku.
Už hezkých pár měsíců po ní pokukuji.
Je to Malabrigo - 100% merino vlna (superwash).
No a úžasné je, že sestry teď nově posílají na dobírku přes zasilkovnu.
Jeden den jsem objednala a druhý den měla nákup doma.
Holky jsou úžasné - převinují na požádání do klubíčka.

No a teď už poklady ze syslírny.
Vanilková Alpaca od Dropsu.
Už se těším až začnu plést.
Projekt už mám v hlavě hodně dlouho a snad půjde rychle.
Chtěla bych ho mít hotový během prázdnin, aby se dal ještě nosit.

No a další poklady vytažené ze syslírny.
Tentokrát je to české Merino od Vlnapu.
Co myslíte že z této barevné kombinace bude.
Příště prozradím víc.


Žádné komentáře:

Okomentovat