středa 14. září 2016

Ponožky, knížka aneb YARN ALONG 90

Tentokrát jsem toho moc nestihla.
Prcek byl do pátku doma - tedy spíš jsem ho každé ráno vozila k babičce a po práci vyzvedávala.
Kašel se ho držel jako klíště.
No a pokaždé, když jsou děti u babičky, tak se jim domů moc nechce a my většinou pak přijíždíme po šesté a to mám co dělat, abych vše stihla.
Takže na pletení opravdu moc času nebylo.
Tak jsem dopletla jedny dětské ponožky, upletla kousek z nového projektu, ale v neděli večer skoro vše vypárala. Netrefila jsem velikost.
Tak snad teď to bude už OK.
Jo a vlastně dočetla jsem knížku - hurá.
Odpočinkové čtení jsem zvládla docela rychle.
Takže zpátky k ponožkám.

Ponožky jsou pro moji malou princezničku.
Dostane je od Ježíška.

Pleteno ze Sportiva od Vlnapu,
jehlice č.3
pleteno na jedné kruhové jehlici od špičky - miluji tuto metodu pletení.
Uf další ponožky mám hotové.
A ještě tolik jich chci uplést.
Včera jsem nahodila na další.
Budu muset všechny hotové ponožky vyfotit.
Už jich je opravdu hodně.
Ježíšek se bude mít.

No a co čtu?
Další odpočinkové čtení.
Alexandra Potter - Tentokrát to bude jinak
 

2 komentáře: