úterý 25. dubna 2017

Raglánový svetřík (KCCO5)

Tak přes Velikonoce jsem zapracovala na svetříku.
Uf tělo už je hotové.
Ta moje malá cácorka ho chce mít dlouhý - tak jako máš ty tento mami.
Tož přání se musí splnit.
Takže jsem upletla delší.

No a hned jsem se pustila do rukávu.
Upletla jsem 30 řad a tento víkend jsem vše vypárala.
Rukáv byl moc široký.
Takže znovu a lépe.
Vypárat, nahodit oka a začít znovu plést.
Už mám i kousek upletený.
Pletu pomalu.
Přece jenom, i když pletu dvojitě, tak na jehlicích č.3,5 to jde pomalu.
No a také přes týden není tolik času a po večerech, když děti usnou tak háčkuji Vánoční dárek.
Snad ho letos stihnu - je to můj hodně, ale hodně starý kostlivec.
Loni jsem na něj vůbec nesáhla, tak letos bych ho chtěla dokončit.
Takže ale zpátky ke svetru.
Jak už jsem psala, pletu pomalu, ale výsledek snad bude stát za to.
Je to další variace raglánového svetr.
Tento typ svetru prostě miluji.
Žádné sešívání, svetr pletu hezky v celku.
Vlna - Timmy od SDS - dvojitě.

3 komentáře:

  1. Cácorka bude mít krásný svetřík:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takový svetřík malé cácorce snad závidím...to bude fešanda! Bude krásný, vlastně už je nyní, jsi šikulka Terezko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také závidím, ráda bych si ho upletla také, jen nevím, zda budu mít na ten vzor ještě nervy.
      T.

      Vymazat