čtvrtek 13. dubna 2017

Velikonoční věneček

Tento věneček vyráběla ta moje Rozárka.
Jejich škola každý rok pořádá soutěž o nejlepší výrobek dětí.
Loni malá šila tuto panenku.
Sice nevyhrála, ale co, je to jen soutěž a malá byla spokojená.
Letos jsem na to nějak pozapomněli nebo spíš mi to ta moje cácroka neřekla a až na aktivu jsem se dozvěděla, ve středu kdo chce může něco vyrobeného přinést.
No a ta moje cácorka chtěla.
Napřed vymýšlela, že něco ušije, ale mě napadl Velikonoční věneček.
Tady ho máme.

Polystyrenový kruh mám doma cca 2 roky - původně byl pro mě, že si vyrobím Velikonoční věneček na dveře.
No ale znáte to, nebyl čas.
Vatová vajíčka mám doma taky nějaký ten pátek.
Tak jsem malé dala kruh, vajíčko  a v syslírně si vybrala zelenou vlnu a začala tvořit.
Jediné s čím jsem jí pomohla bylo vyražení motýlků - raznice jde příliš ztuha,
pak jsem jí propíchla vajíčko a provlékla stužku.
Jinak vše ostatní si ta moje cácorka dělala sama.
I vlastní návrh.
Věneček je již ve škole a snad se nám vrátí jako loňská panenka.
Ráda bych si ho pověsila nad dveře.
Foto nic moc, foceno v úterý večer při světle lampičky - je tam kousek vidět.
Krásné Velikonoce
 

Žádné komentáře:

Okomentovat