středa 3. května 2017

Čarodějův kostým

Myšák měl minulý týden ve školce čarodějnické dopoledne.
Všichni měli být v kostýmu - čaroděj či čarodějka.
Původně to mělo být na školkové zahradě, ale vzhledem k počasí se to přesunulo do školky.

Takže vznikl problém - kde sehnat pořádný kostým.
Kupovat jsem ho nechtěla - nevyužije se a poměr cena a kvalita víte sami jak to vypadá, takže jediná možnost byla vyrobit doma.
Klobouk jsme doma  měli - Rozárka si ho kupovala na podzim na Haloween.
No ale co pro malého na sebe?
Hledala jsem, až jsem na internetu našla fotky dětí v pokreslených tričkách.
Takže problém vyřešen.

Od dědy jsem si vypůjčili - tedy spíš vzali - jeho steré vybledlé černé tričko.
Vzali barvy na textil a malovali.
Přední stranu maloval Myšák s moji pomocí.
Pak jsem čekali den, až barva uschne.
A zadek maloval Myšák s tatínkem.

 No a kostým čaroděje byl na světe.
Ráno když jsem malého vedla do školky měli děti krásně vyzdobené třídy a i paní učitelky byly převlečené za čarodějky.
No a jak říkal Myšák - on jediný měl doma vyrobený kostým, jinak všechny děti měli kupovaný. 
Jsem ráda, že jsme nakonec kostým vyrobily a měl originál. Příští rok bude tato akce opět a tak kostým je schovaný na příští rok.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat