čtvrtek 18. května 2017

Nový projekt aneb syslírna se zase zmenšila

Tak včera jsem vyhrabala ze syslírny další klubíčka - koupené před 3 lety v akci firmy Drops.
Je to Baby Alpaka Silk šedivá - už jsem s ní jednou pletla a je úžasná.
Ještě mám v syslírně myslím vanilkovou a možná i další barvičky Baby Alpaky Silk.
Klubíčka béžové jsem již vypletla a to na tento a tento projekt.

No a na co jsou tato klubíčka - na můj svetr.
Mám teď nedostatek svetrů a svetříků.
Nemám ráda kupované - raději si je upletu na míru a dle svých představ.
V létě nosím saka, svetro kabátky nebo již před pár lety koupené bavlněné svetříky.
Když tak teď přemýšlím, poslední bavlněný svetřík mi koupila moje mamka k Vánocům před cca 2 roky, když jsem nastoupila do práce.
Mám doma cca 6 - 8 těchto tenkých svetříků kupovaných tak před  10 či 12 roky.
Stále slouží, i když některé už pomalu přesouvám z mého šatníku do šatníku té mé cácorky  - jsou mi nějaké kratší. 
Takže tenký svetřík se mi hodí.
Jak bude vypadat už v hlavě mám.
Takže zatím buďte trpělivý, já ho včas ukáži.

Žádné komentáře:

Okomentovat