pondělí 17. července 2017

Pletené ponožky aneb ať žijí zbytkovky

Tak ani na dovolené jsem nazahálela.
Během těch pár dní v Aplách jsem upletla jedny zbytkové ponožky pro tu moji malou cácorku.


Pletla jsem, jak mě napadlo.
No a toto zbylo
 
Šedivý melír už jen kousek,
čevený melír tak na špičku
a černý taktéž.
Zbytková klubíčka se zase o malinko zmenšila a tím pádem i moje syslírna.
No a co mi ještě ze zbytků ponožkovek zbylo?
Koukněte - ještě je toho docela dost.


Tyto klubíčka jsou na jedny celé ponožky

 No a tyto budu kombinovat.

Béžové mám připravené pro moji babičku na ponožky k svátku.
Tak ještě nahodit a bude hotovo.

Ponožky jsou pletené mojí oblíbenou technikou na jedné kruhové jehlici od špičky obě najednou.
Pokud někdo chce, tu je návod.
 
Přeji všem krásné pletené a hlavně prázdniny - tvořivé.

Žádné komentáře:

Okomentovat