úterý 4. července 2017

Rybíz aneb co s ním

Včera jsem byla trhat na zahradě rybíz.
Máme jeden keřík, který má každý rok hodně rybízu.
Jsou to krásné velké trsy.
Takže včera jsem natrhala jednu misku nebo spíš mísu.
No a co teď sním?
Marmeládu máme od předloňska,
loni jsem dělala rybíz alá brusinky.
Letos jsem chtěla rybízovou šťávu, ale....
Nějak se mi do ní nechtělo a nikdo z rodiny ji nikdy nedělala,
tak jsem nechtěla experimentovat.
Takže jsem rybíz napytlíkovala a dala do mrazáku.
V zimně na koláč bude bezva.
Děti linecký z rybízem milují, tak nebylo co řešit.
Mám tam teď 2 pytlíky.
Na stromku ještě na dva určitě bude.
Né všechen rybíz byl zralý.
No a také jsem zkusila rybízovou zmrzlinu.
Viz recept zde.

Ochutnala jsem před zmrazením a chutnala báječně.
Už se těším, až ji dneska nebo zítra ochutnám zmrazenou.
Krásný den a užívejte léta a prázdnin.

Žádné komentáře:

Okomentovat