středa 16. srpna 2017

Co jsem si přivezla z Italie aneb pokračuji v minimalizaci domácnosti

Malinko opožděně, ale přece vkládám tento příspěvek.
Z každé dovolené si vždy něco přivezu.
Už pár let sbírám náprstky a tak si z každého místa, kam jedu  většinou nějaký přivezu nebo mi ho jako dárek přivezou ostatní.
V Itálii jsme letos byli na stejném místě jako loni, tak náprstek odpadl.
Měli tam spousty věcí, které by se dali koupit.
Přes prodej krásných osušek na pláži po deštníky konče.
V obchůdku na kolonádě byla spousta oblečení, hraček a suvenýrů.
Letos jsme toho moc nekupovali.
Z dovolené si děti přivezli každý 3 sešity - neb něco jim vždy koupíme.
Jsou krásné a děti je využijí ve škole či na psaní doma ( tedy cácorka, prcek ještě ne).
No a já si přivezla krásnou plechovou krabičku RIO mare - plnou malých konzerviček.
RIO mare mám ráda, chutná báječně a krabičku využiji na knoflíky.

Nic víc jsme nekoupili a tím pádem ani nepřivezli.
Snažím se netahat domů zbytečné krámy a mít minimalistickou domácnost.
Což se mi z části daří - u sebe a drahé polovičky.
Jen u dětí z hračkami je malinko potíž, ale i to pomalu řeším.
Nikdy jsem nebyla na zbytečně přeplácané poličky věcmi a byt plný nábytku.
V bytě mám věcí tak akorát, mám ráda vzdušné porostory a nepřecpané skříně a skříňky věcmi - což se mi daří.
Skříně nemám přecpané a nosíme vše co tam máme.
Líbí se mi minimalismus  a také preferuji pomalou modu (i kyž dříve jsem měla věcí více, ale to bylo někdy na střední škole a pak už né).
Takže zjištuji, že nosím věci, které jsem si koupila, když jsem chodila na střední školu (a že už je to docela dlouho).
Z tohoto důvodu jsem odolala nákupu oblečení na dovolené - i když některé věci se mi tam líbili.
Odolala jsem nákupu krásných osušek neb doma jich mám několik a osušky, které na pláži prodávali by mi bylo líto dávat do písku.

Odolala jsem  nákupu zlevněných věcí typu to by se mohlo někdy hodit. Známá neodolala a ovážela si věci z kategorie vše za 1euro.
Prostě se snažím život si užívat a né neustále přemýšlet kam dát věci, které jsem si koupila neb to byla výhodná koupě.

Žádné komentáře:

Okomentovat