pondělí 14. srpna 2017

Víkendový

Už si nic nebudu plánovat na víkendy a dny, kdy jsou děti u babičky na prázdninách.
Mám nějaké plány, ale vše se zvrtne a z plánů sejde a mě to štve.
Už se mi to stalo na začátku prázdnin - místo úklidu domácnosti po práci jsem byla 3 dny na služební cestě v Německu.
Původní plán na tento víkend byl docela dobrý.
Děti byli na chalupě od středy, takže mi tam měli přijet v sobotu po o.
Babi měla s dětmi jet pro synovce na tábor.
Jenže děti nechtěli a tak jsem vyrazili už v pátek po práci.
Tak nic, alespoň budu o víkendu odpočívat a uděláme si malý výlet.
Jenže po příjezdu mě čekalo překvapení - malá přikulhala, že si odřela koleno na koloběžce.
No nic, to se stává.
Jenže stále to teklo a prosakovala.
Rozbalila jsem to a místo klasického odřeného kolene tam byla jak pak popsal chirurg - sečná rána.
No nic.
Tak jsem tam dala bepanten plus, zalepila a šlo se spát.
Ráno jsem si udělali výlet k Písku do kukuřičného bludiště.
Vřele doporučuji.
Byla to sranda.
Seznam bludišť najdete zde.

Ilustrační foto ze stránek
 

Pak jsem zajeli do Písku na oběd a objevili na nábřeží sochy z písku.
Letošní téma bylo Cipísek.
Sochy už byli poničené, ale i tak byli kouzelné (sochy byli vyrobené již v půlce května).




Den jsme si užili, ale večer už tolik né.
Po příjezdu na chalupu jsem večer vyfotila koleno a foto poslala mojí mamce. 
Stále to prosakovalo, tak jsem chtěla vědět co s tím mám dělat.
Ta se zhrozila a fotku přeposlala známé, která dělala léta na chirurgii.
Verdikt zněl okamžitě jeďte  na chirurgii.
Tak jsem jeli.
Na polikliniku, kam nás mamka poslala nikdo nebyl (pohotovost mají pouze do 19 hod a mi přijeli ve 21:30).
Vrátný nás poslal do nemocnice. 
Jenže tam ošetřovali děti až od 15 let a  to té mé cácorce ještě není.
No ale nakonec nás pan doktor vzal.
Malé koleno vyčistili - na šití už to stejně nebylo a zavázali, tedy spíše zalepili.
Každý den to máme přelepit a dát tam framykoin.
Takže na chalupu jsem už nejeli a jeli jsem domů.
Do postele jsem se dostali až po 23 hod.
Ráno jsem musela převléknout peřiny, neb mastička prosakovala a udělala fleky na prostěradle.
Já jsem ještě vyprala věci v ruce co nosím do práce a jeli jsem zpátky na chalupu.
Děti tam budou celý tento týden.
No a to jsem ještě koupila malou náplast, tak naštěstí švagrová ještě byla doma.
Takže jsme s chalupy jeli do lékárny, koupili nové větší náplasti a odvezli je švagrové.
To jsem cestou ještě zjistila, že jsme zapomněli na chalupě nechat ještě jednu sedačku do auta.
Takže švagrová nám tam ještě vezla druhou sedačku.
Prostě když se daří tak se daří.
Večer jsem doma uklidila, vyžehlila prádlo a vzala si látky a střihla.

Jsou krásné.
Co to bude prozradím až příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat