středa 13. září 2017

Letní věnečky

Tak toto je další projekt z mé 14 denní dovolené - letní věnečky.
Menší jsem dělala já za asistence Myšáka.

 Tento větší vyráběla ta moje cácorka
Vzpomínka na léto, teplo a moře.

Podzim už je tu a na léto jenom vzpomínáme.
Bazén osiřel již začátkem září,
pomalu ho budeme vypouštět  a  uklízet.
Už vytahujeme kabáty, čepice a lehké šálky.
Sluníčko střídá déšť,
začínáme pouštět draky.

Mám ráda všechna roční období.
Každé je něčím krásné, zajímavé....
Prostě každé roční období má něco do sebe.

Na podzimu miluji procházky po lese či parku a jak já říkám budeme šustit v listí.

Pomalu přecházím na čajíky v práci,
polévky - zelňačku a bramboračku jako hlavní jídlo.
zeleninové saláty ustupují a já začínám do práce vařit hutnější jídla.

Prostě příprava na zimu.
Také se začínám stresovat z toho, že nestihnu vyrobit všechny dárky pro Ježíška.

Prostě podzim začíná zářit všemi barvami.

Žádné komentáře:

Okomentovat