úterý 5. září 2017

Pletené ponožky aneb všechny barvy duhy a šedomodrá variace (KCCO20)

Tak dneska bych Vám ráda představila, co jsem za těch 14 dní dovolené stihla udělat - tedy zatím jen pletací část.
Takže intenzivně pracuji na dárcích pro Ježíška.
Zatím jsou to ponožky.
Takže co jsem stihla.
Bylo hezky a tak děti byli celé odpoledne na zahradě a já jsem mohla nerušeně plést.
Upletla jsem tyto ponožky pro mne.


 Raději jsem vyfotila oboje, aby si někdo nemyslela, že vkládám jedny ponožky 2x
 No a takto je skladuji - hezky v krabici.
No a pak jsem se vrhla do ponožek pro ty moje zlatíčka.
Tyto jsou pro prcka.


 Krabička se hezky začíná plnit.
 Další jsem upletla pro moji drahou polovičku.


 Takže v pátek jsem měla 4 páry ponožek.

No a v sobotu jsem nahodila na další - tentokrát pro neteř.

Dopleteny včera.
Jen ozdobná páska chybí - ty musím znovu vytisknout.
Krabice se plní a já mám nahozeno na další pár ponožek.
Akorát ta dovolená už není.
Takže opět budu plést pomaleji, ale 5 párů mám již hotových a zbývá mi ještě uplést 5 možná i 7 párů ponožek, podle toho jak to stihnu a komu všemu se rozhodnu je k Ježíšku uplést.

No a jak jste na tom s Handmade dárkami Vy?
Už vyrábíte nebo ještě né?

1 komentář: