úterý 21. listopadu 2017

Jeden puf, druhý puf - uff uff (KCCO28)

Tak tady je první puf - upletený někdy koncem září nebo začátkem října.
V neděli jsem ho stihla naplnit.
Děti na chvilku byli u babi a tak já měla čas.
I když to byla akce honem honem, než přijdou.
Venku  bylo hezky a tak jsem i vyfotila.

No a včera jsem dorazila domů dříve, Rozárka měla ve škole kroužek a Myšák byl s dědou. Tak jsem naplnila i ten druhý puf.
Ten jsem pletla během měsíce října.

Foto nic moc neb jsem to fotila odpoledne a ve 4 hod už toho světla moc není.
Pufy jsou pletené na jehlicích č.12 a použila jsem tyto špagety od Vlniky

Koukám ta poslední fotka je pěkně mázlá. No nic, teď už je nevyfotím.
Oba jsou zabalené v pytli na odpadky - neb nic většího doma na zabalení nemáme a uklizené, aby je ty moje zvědavé dětičky nenašli.
Holt dostanou od Ježíška pufy v maxi igelitových pytlech do koše. Nebo poraďte do čeho by se dali takovéto velké pufy zabalit.

Takže 4 pufy už jsou hotové a zbývá poslední pro drahou polovičku - ten už je nahozený a pomalu se plete.

Každý puf jsem tentokrát naplnila starou dekou. Jedna deka byla moje a druhá drahé polovičky. Pak jsem ještě přidala do každého pufu dětskou dekou do postýlky - ty jsem měla také dvě. Jednu doma a druhou u babi. Nějak jsem je neprodala a teď se hodí.
Ono některé věci po dětech se těžko prodávají, ale na druhou stranu jak se teď hodí.

Takže snad všechny dárky stihnu - teda některé jsem už odpískala a přesunula na příští rok, ale ty co jsem na letošek opravdu chtěla snad stihnu.

No a co Vy, jak jste na tom z dárky pro Ježíška - nakupujete, vyrábíte, máte nakoupeno nebo jste ještě ani nazačli?


Žádné komentáře:

Okomentovat