čtvrtek 16. listopadu 2017

Raglánové svetry

Tak co, už máte plány na prodloužený víkend?
Já jo a velké - snad to vše stihnu.
Budu párat a naplétat svetry.

Včera ráno jsem ve školce zjistila, že tomu mému broučkovy je už tento svetr malý - no malý - má krátké rukávy a bohužel již další vlnu na dopletení nemám.
Takže poputuje o dům dál.
Svetr jsem upletla ze zbylých klubíček z tohoto mého svetru - ten je z Valašky, takže maxi svetr maxi teplý. Na zimu úžasný.
 

No a jelikož Myšák má ještě další svetry, které jsem pletla raglánem a rukávy jsou mu taktéž krátké, tak jsem vlezla do syslírny a prohledala tašku z klubíčky Merina od Vlnapu a našla ještě zbytky některých z nich.
Takže co jsem našla za  klubíčka.
Jsou to tato: tmavomodré, světlemodré, zelené a růžové.
Takže naplétání 4 svetrů může začít.
Takže budu o víkendu párat a pak naplétat tyto svetry.

Takže je to tento zelený.

Dostal ho loni k Vánocům a rukávy už jsou mu krátké, ale v těle OK.
Takže napletu rukávy a možná i prodloužím tělo, aby vydržel ještě alespoň do příštího listopadu.

Pak budu nastavovat tyto dva dětské svetry.
 
Světlemodrý je Myšáka a tmavomodrý je Rozárky.

No a nakonec budu nastavovat ještě Rozárce tento růžový.
 
Pletla jsem ho v roce 2012 pro tu moji cácorku. Tehdy jsem ho upletla o hodně větší. S malou roste. Tělo je OK, ale rukávy a délka už moc né, takže rozpářu poslední řadu a napletu jak rukávy, tak i tělo.

Sláva raglánovým svetrům - dají se krásně naplétat.

Jak jsem již psala, tak jeden svetr musím poslat dál, už nejde nastavit a tak jsem včera vytáhla i vlnu na další svetr pro Myšáka.

Vybrala jsem tato klubíčka


No ale večer jsme zjistila, že Myšák má ještě jeden raglánový svetr pro cácorce.
foto dodám později. 

Takže asi z této hromady klubíček bude svetr pro cácorku.
Ta bych chtěla maxi rolák.
Uvidíme na co to bude stačit.

Už se těším až zpracuji další klubíčka ze syslírny.
A až upletu také modrý z klubíček viz obr.
Miluji kombinování barev - zbytků klubíček.
Vždy z toho vyjde originál, který nikdo nemá.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat