středa 13. prosince 2017

Vánoční ozdoby

Každý rok háčkuji na stromeček nové ozdoby - vždy 4 ks - jsme 4, takže vždy co člen rodiny, to jedna ozdoba.
Letos nevím, zda to stihnu. Koukala jsem na stránky firmy Drops a tam je tolik inspirace.
Chtěla bych si uháčovat to:

Home Is Where... / DROPS Extra 0-1400 - Vánoční srdce háčkované z příze DROPS Safran.







Rejoice / DROPS Extra 0-1394 - Vánoční ozdoba - srdíčko háčkované z příze DROPS Cotton Merino. 
 Ještě není konec adventního kalendáře, takže tam může vykouknout ještě něco zajímavého.
 Také se mi líbí sada podkafíček


Bright Side Coasters / DROPS Extra 0-1403 - Vánoční podložky – podkafníky háčkované z příze DROPS Cotton Light. 

Vše najdete zde.

Ale nakonec na stromečku nové ozdoby budou.

Dokonce i ručně vyráběné. Budou to tyto:

Hvězdičku, srdíčko a jednu rybku (se zeleným korálkem) tvořila ta moje cácorka ve škole. Já tvořila rybičku druhou.
Rybky a hvězdičku jsme tvořili na dni otevřených dveří školy a srdíčko vyráběla ta moje cácorka na kroužku.

A co vy a ozdoby?

A co dárky? Už máte všechny dárky a jak je budete letos balit? Já ještě musím dokoupit pár drobností, doplést ještě nějaké maličkosti a mám hotov. No a letos bych chtěla  dárky balit do krabic od bot - máme jich doma několik docela dost v různých velikostech. Krabice pak zabalím do krásného vánočního papíru. Přece jenom pod stromečkem budou 5 velkých pytlů s pufy.  Tak aby se to tam vešlo. Letos bych chtěla mít méně balíčku -  není moc času balit a také jsem tak trochu líná. Takto dám věci do krabice a ty pak zabalím - bude to vypadat stylově.



Žádné komentáře:

Okomentovat