pondělí 11. prosince 2017

Víkendový

Tak máme za sebou druhou adventní neděli.
A já jsem konečně začala péct cukroví.
Včera odpoledne jsem upekla z poloviční dávky perníčky a pak vanilkové rohlíčky.
Ty děti milují. Jak děláte vanilkové rohlíčky Vy? Já je peču z mandlí - takže je to dost pracné.

Odpoledne u nás nasněžilo. Nádhera. Děti hned šli hrabat sníh, ale ráno bylo +6C, takže sníh nikde.

Jinak víkend byl krásný, ale krátký. V sobotu po obědě jsme jeli do Německa na trhy a na nákupy. Chtěla jsem dětem a drahé polovičce ještě něco koupit, ale nic jsem nesehnala. Byli jsme v CaA a nic. Malé jsem chtěla koupit zateplené kalhoty - neseděly jí. Drahá polovička potřebovala také rifle, ale nic. Má silnější stehna a prostě mu žádné neseděly. Skoro všechny měli SLIM.

Jelikož drahá polovička byla v sobotu dopoledne v práci, tak jsem stihla vycpat a nafotit puf - ukážu příště.
Dopletla jsem další zimní čepici pro Ježíška a nahodila na další. Také jsem se vrhla na zažehlovací korálky - docela jsem s tím pohnula.

No a víc jsem přes víkend nestihla.
Tento týden bude dost hektický, tak pečení půjde stranou, ale v neděli bych chtěla upéct ještě linecké a pracny a v pátek možná angličany. S cukrovím to nepřeháním. U nás se raději jí vánočka než cukroví.

Žádné komentáře:

Okomentovat