pondělí 13. srpna 2018

Po dovolené

Tak jsem zpět. Minulý týden jsem měla dovolenou.
První dovolenou jsem  měla hned na začátku července a minulý týden jsem měla druhý týden. Ještě mě čeká 14 dní a to přelom srpen/září.
Tato dovolená byla typickz odpočinková. Byla jsem týden z dětmi doma. Užili jsme si ho. Sice celý týden panovaly tropické teploty, ale bazén na zahradě to jistil.
No a co jsem celý týden dělala?
Trošku vařila, trošku uklízela, trošku pletla a háčkovala, ale hlavně si užívala dětí a sluníčka v bazénu.
Původně jsem myslela, že toho stihnu více, ale počasí úklidu nepřálo, i když si myslím, že jsem toho stihla hodně.

Takže:

Konečně jsem si došila sukně, ale o těch příští.

V pondělí ráno jsem konečně přerovnala špajz - nějak se mi tam přes prázdniny udělala nepořádá. Pak jsme šli s dětmi do kina - chtěla jsem na 12 hod, ale nakonec jsme se vypravili dříve a už v 11 hodin jsem sledovali Hotel Transilvanie 3 - v celém sálu (i když to byl ten nejmenší) jsem byli 4 maminky a 7 dětí. Takže takové soukromé promítání. Poté jsme se koupili pizzu a jeli domů.

V úterý jsem dopoledne vařila.

Ve středu dopoledne jsme byli se psem na veterině. Nějak jsme propásli očkování, tak jsme tam zajeli. Máme skoro 13 letou pudlici s vypelíchaníma ušima a sestřihem od mého dědy. Už pár let si ji střihá sám, takže do výstavního psa má daleko, ale zase o to je roztomilejší.

Ve čtvrtek jsem opět dopoledne jeli na nákup. Myšák jde do první třídy a tak potřebuje razítko a také jsem jeli koupit přezůvky do školy. Děti jsou sice tento týden ještě doma, ale já už v práci a po babi s dědou nemůžu chtít, aby tam s dětmi jeli. Další týden budou na chalupě s druhou babi a dědou.

No a v pátek pršelo. Dopoledne jsem rychle uvařila oběd a po o jsme  vyrazili s Myšákem k holiči. Už to chudák potřeboval.No a ještě večer jsem pekla bábovku.

No a v sobotu byla u nás na návštěvě babi a v neděli jsme jeli na chalupo oslavit synovcovo narozeniny a tchyně svátek, která ho má dneska.

Takže tak.
No a jak jsem  psala, že jsem trošku háčkovala a trošku pletla - tak háček jsem do ruky vzala opravdu jen párkrát. Děti chodili spát dlouhé a tak jsem háčkování moc nevytahovala. Aby cácorka nevěděla co háčkuji.
Zato jsem více pletla. Nahodila jsem na podzimní kabátek pro tu moji cácorku. Je z Alasky od Dropsu a je to 100% vlna - od počasí minulého týdne jak dělaná.
No a celé odpoledne jsem trávili na zahradě nebo v bazénu. Děti byli nadšené a já vlastně také. Týden jsme si užili, ale utekl hodně rychle.
Jo a dneska jsem musela objednat klubíčka Alasky - nějak jsem neodhadla spotřebu a chybí mi na kabátek. Z té mojí malé princezničky se přes prázdniny stala slečna. Takže 500g vlny mi prostě na kabátek už nestačí.

No a pár fotek z minulého týdne.
 Svetřík v procesu
 Nejraději pletu na houpačce dopoledne ve stínu stromů, odpoledne pod slunečníkem
 Cácorka dostala od Ježíška kreativní sadu - malování na kameny, tak malovali.



 Proužkovaná bábovka pečené v litinové formě - v jiné ani nepeču. Výborná.
 Loni jsem Myšákovy ušila tričko a kraťasy - včera si to  vzal jako pyžamo.
Ponožky pro Ježíška

Žádné komentáře:

Okomentovat