úterý 14. srpna 2018

Sukně pro Rozárku a pro mě

Ještě dlužím sukni, kterou jsem ušila 15. července a až teď jsem umístit na blog. Na instagramu je již dávno.
Takže tady ji máme.
Použila jsem Americkou bavlnu koupenou - Látky Mráz.
Je šitá podle střihu, který najdete na webu Prošikulky.
Velikost je 152.
No a minulý víkend jsem došila další nastříhané.
A ještě jedna puntíkatá pro Rozárku
A zbytek je pro mě.
Proč jsem otálela? Neměla jsem doma gumu do pasu.
Malinko jsem si střih upravila a do pasu jsem našila gumu.
No a tady jsou tři pro mou maličkost.
Střih jsem upravila. Použila jsem velikost na  dětskou sukni - vel. 164 - malinko zúžila a trošku prodloužila.









2 komentáře:

  1. Sukně jsou tedy na 1 s 5ti*****. Ty do čeho se pustíš, to ti jde....Pěkný zbytek léta všem. Milada

    OdpovědětVymazat