úterý 11. září 2018

Ponožky

Tak jsem tu po víc jak 14 denních blogových prázdninách. Ten kdo mě sleduje na instagramu ví, že jsme byli poslední týden prázdnin v Rakousku a pak jsem týden byla doma s naším prvňáčkem.
Takže dnes malinko z toho, co jsem stihla za ten týden v Alpách.
O dovolené v Alpách více příště.
Takže na týden v Alpách jsem odjížděla s tímto

rozdělané ponožky a pak materiál na další.
No a za ten týden jsem dopletla ponožky zbytkovky - pro moji malou cácorku. Již je dostala. Jsou ze zbylých klubíček Spotriva Cotton od Vlnapu. Ještě mám nějaká klubíčka této vlny, ale to jsou zbytky z háčkované deky. Cca 4 klubíčka.
 Pak jsem upletla ponožky pro moji mamku. Původně měly být až k Ježíšku, ale dostala je již teď k narozeninám. Takže od Ježíška snad dostane jiné - jestli je stihnu vyrobit.
Fialová klubíčka jsem vypletla pouze malá. Velké zůstalo. To je připravené na dětské ponožky. Určitě na dvoje. Možná vystačí i na tři páry dětských ponožek. Uvidíme.
No a pak jsem načala poslední klubíčka - v Aplách pouze špičky. Dále jsem pak doplétala již doma během minulého týdne - během čekání na toho našeho prvňáčka.
Poslední dvoje jsou ze Sportiva od Vlnapu.

Všechny ponožky jsou pletené moji oblíbenou technikou od špičky na jedné kruhové jehlici.
Ty poslední snad tento týden dopletu a budu muset nahodit na další - tentokrát dětské. Těch musím uplést 5 párů a pak ještě 2 až 3 páry dospělácké.



Žádné komentáře:

Okomentovat