pondělí 17. září 2018

Víkendový

Jak se říká Člověk míní, Pánbůh mění. U nás je to jinak - Člověk míní, děti mění.
Plán na víkend byl jasný - odjezd na chalupu v sobotu ráno a návrat v neděli někdy odpoledne.
Na chalupě byla pouť a slavnost v podniku.
Jenže vše bylo jinak. Ještě v pátek jsme se domlouvali, že tam přespíme. Já vyrazila na dny Marianne. Na tyto dny chodím pravidelně cca již 5 let. Využívám je k nákupu dárků a doplnění šatníku o kvalitnější (leckdy) dražší kousky.
Ne jinak tomu bylo i letos.

No a v sobotu si malá postavila hlavu, že na chalupě spát nebude. Tak jsem tam nespali. Ráno tam a večer zpátky. Já chtěla odpočívat, doplést jedny ponožky, nahodit na další a uplést co nejvíce, přetočit klubíčka.
Takže z toho moc nevyšlo. Klubíčka jsem přetočila a ponožky dopletla - o nich příště.
Nahodila jsem na nové a tím to skončilo.
V neděli jsem uvařila oběd, dopoledne jela ještě do obchodního centra neb jsem si v pátek nekoupila to co jsem chtěla - bylo tam moc lidí a já neměla tolik času.
Po obědě jsem umyla okna v koupelně a na chodbě. Vyprala závěsy z koupelny, záclony z koupelny a chodby. Umyla koupelnu, vytřela ložnici, kuchyň a koupelnu a pak vyrazila ven. Tam jsem chvilku odpočívala a pak vyfasovala hrábě a shrabala jehličí před vchodem. No a za odměnu jsme šli na zmrzlinu.

No a co jsem si letos koupila na dnech Marianne?
Jak už jsem psala, léta je využívám ke koupi dárků pro Ježíška. Převážně kupuji knihy. Takže letos to byli knížky od Albi.
A také jsem vyrazila do Calzedonia pro nové punčocháče. Poslední rok/dva nosím ráda v zimně sukni či šaty. Takže teplejší punčochy byly třeba.

Jo ještě jsem koupila Aprílovou školu pro Myšáka k svátku a pro mě diář na příští rok.

V neděli jsem zavítala do Intimissimi.
Punčochy jsou tmavošedé, světlešedé a bordové - ty bordové nejsou vidět.

Jinak nic jiného jsem si nekoupila.
Vlastně když o tom tak přemýšlím, tak za poslední dva roky jsme při dnech Marianne nakupovala knihy a kosmetiku. Oblečení moc ne. I když si vždy vystřihnu kupony do krámů s oblečením, tak tam nikdy nedorazím - nebo dorazím a nic si nevyberu. Přijde mi, že jsou tam teď samé hadry.

Zrovna ve středu jsem šla u nás do obchodního centra a v Camaieu již měli výprodej podzimního zboží. To zboží tam nebylo snad ani 14 dní. To je rychlost. Nějak to jde mimo mě. Zjišťuji, že do těchto obchodů chodím čím dál tím míň. Pro děti nakupuji většinou v Tchibu, Lidlu nebo občas zajdu do H&M nebo C&A. Ale pro sebe né. Vlastně pro sebe kupuji teď čím dál tím méně. Malá dědí trička po mě a prcek nosí po malé. Té kupuji většinou neutrální oblečení.

Žádné komentáře:

Okomentovat