pondělí 15. října 2018

Drops Alpaca party

Na stránkách firmy Dorps to ještě není, ale na stránkách galanterie Ganella již ano.
 
Od 15. října až do 31. prosince sjedou ceny 21 úžasných přízí s lamí srstí letos o 30%.
Stále se snažím odolávat těmto akcím, i když...2x jsem již porušila.
Zpracovávám syslírnu a zatím jsem  letos 2x porušila svoje předsevzetí, že nebudu kupovat vlny - koupila jsem při květnové akci klubíčka Alasky - tyrkysovou a hořčičnou, také Kid Silk modrou a fialovo. Pak jsem ještě doobjednávala tyrkysovou a tmavomodrou Alasku. Tyrkysová je již zpracovaná a taktéž modrá Kid Sil. Zbylé snad zpracuji do Vánoc nebo během prázdnin.
 
Stále bych ráda vyzkoušela vlnu Puna, ale....

Uvidíme, zda něco koupím. Prio jedna je zpracovat nasyslenou vlnu a teprve pak nakupovat vlnu do syslírny.

2 komentáře:

  1. Rozhodnutí, které chce spoustu osobní statečnosti a pevné vůle. Pro slabší nátury jsou podobné akce duševně (a někdy finančně) vyčerpávající. :-) :-) Tleskám řádné hromádce ponožek, opravdu vzorná příprava na příchod Ježíška. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, ano chce to pevnou vůli, jinak pak má člověk nasyslené zásoby na dalších 100 let a nestíhá zpracovávat.
      No a na ponožky zpracovávám právě nasylenou vlnu. Její docela dost, ale ta mi nevadí. Ponožky se vždy hodí.

      Vymazat