pondělí 1. října 2018

Prodloužený víkend aneb houbaření a výlet do Prahy

Tak jak jste prožili prodloužený víkend?
My docela dobře - užívali jsme si asi poslední slunečný víkend.
V pátek jsme vyrazili na chalupu - s dědou na houby. Kdyby děda nešel, tak nemáme nic. Zavedl nás na svoje tajná místa. Týden předtím prý nemusel vůbec houby hledat, rostly snad všude. Minulý už se muselo krapek hledat, ale našli jsme krásné houby.




Takto kluci odpočívali po o.

Moje mamka byla nadšená co jsme jí přivezli.
My jíme akorát houbové řízky, jinak né. Zato mamka uvařila houbovou omáčku a smaženici.
V sobotu jsem dělala bramborovou polévku, do které jsem  dala houby a ...

Prostě jim nechutnala. Bez hub ji sní bez keců, ale v sobotu těch keců bylo. Tak jsem jim řekla, že se jim na to ...... A odnesla jsem všechnu mamce a mojí babičce.
Takže příště bramboračka bez hub.
Odpoledne jsme uklízeli trampolínu. Loni jsem ji vůbec nestavěli a také to děti přežili, letos jsme ji měli a moc na ní nebyli. Nějak už je nebaví.
Uvidíme příští rok, zda budeme stavět či nikoliv.
No a v neděli jsem dopoledne vyrazili do Prahy. Jeli jsem do Národního zemědělského muzea. Tam jsem moc nefotila. Nějak nebylo co.





Jen ten výhled ze střechy neměl chybu.

Domů jsem dorazili až kolem půl deváté. Děti se rychle najedli a zalezli do postýlek. Přece jenom dneska museli brzo vstávat.

Také jsem malinko pletla

a v sobotu dopletla, ale o tom zas příště.

2 komentáře:

  1. Taky plánujeme výlet do Prahy, ale tedy rozhodně ne kvůli houbaření :D Zemědělské muzeum ale vypadá opravdu zajímavě, to rozhodně ukáž příteli, ten takové věci má rád, takže by jej možná chtěl navštívit. Můžu se zeptat jak jste řešili ubytování v Praze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      do Prahy jsem na houby nejeli - ty jsme den předtím hledali na chalupě, která je na hony vzdálená od Prahy. Až druhý den jsem jeli na výlet do Prahy.
      Ubytování jsem neřešili neb jsme jeli na otočku. Ráno tam a večer zpět. Takže bohužel neporadím.
      Tereza

      Vymazat