středa 16. října 2019

Drops Alpaka Party

Milé pletařky, opět je tu Drops Alpaka Party
foto ze stránky Ganella
 
Loni trvala až do konce roku. Pro ten letošní jsem zatím nenašla, do kdy bude. Na stránkách e-shopu
Ganella jsem našla pouze její začátek.

Tak co, budete nakupovat?
Já stále váhám, zda koupit či nekoupit. V syslírně mám stále zásobu klubíček, ale lákají mě nové barvičky Alpaky. Uvidíme, zda odolám a koupím klubíčka nebo vydržím, zpracuji co mám nasyslenu a příští rok koupím nová klubíčka (pokud party bude a hlavně pokud něco zpracuji ze syslírny).

2 komentáře:

  1. Velké pokušení, ale odolám:-)
    Krásné ndy, Terezko.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, já take. Ale cácorka chce zimní svetr, tak možná budu objednávat. V syslírně mám jen tenká klubíčka. Uvidíme, zda si něco vybere.
      T.

      Vymazat