úterý 1. října 2019

Nový projekt z BabyAlpacaSilk

Jak už jsem tu psala, tak jsem místo původního zpracování Lace od Dropsu ze syslírny vytáhla další klubíčka BabyAlpacaSilk.


 Nakonec jsem vybrala vanilkovou a mám již i knoflíky.

Moc se mi líbí velké dřevěné knoflíky. Mám jich docela slušnou zásobu v syslírně -a to po 1ks nebo po 4ks. Stejně víc jak na 4 knoflíčky svetr nezapínám.

No a jelikož jsem tento příspěvek měla napsaný už hodně dávno a nějak jsem ho zapomněla publikovat, tak přidám i aktuální foto svetříku.
Pomalu, ale jistě se už rýsuje.
Už bych ho strašně moc chtěla mít. Začíná pomalu podzim a já bych tak potřebovala teplejší světlejší svetr. No ale času je opravdu málo a tak stíhám uplést jednu max. dvě řady nebo během učení s dětmi pletu ponožky.
Do toho dcera neustále žadoní, že by chtěla také svetr - maxi teplý do školy. No a maminka prostě nestíhá.
Jo kdybych já tak nekupovala ty tenké vlny. Ono plést na jehlicích č.3,5 max. 4 není až taková zábava - ale svetry jsou krásné a dají se nosit celoročně. To na takových jehlicích č.5 a více ta práce hezky rychle přibývá.

Pokud platí to co loni, tak v říjnu by měla být akce od Dropsu na vlny obsahující alpaku a to bych pak mohla té mé cácorce koupit něco na ten její maxi svetr. I když poslední roky se snažím zpracovat syslírnu, tak v zásobách opravdu nemám teplejší vlnu. Mám tam hodně ponožkovky, lace a další tenké vlny. Na ty teplé jsem zapomněla. 
No a pokud koupím pro cácrku, tak koupím i pro sebe na svetr. Mám na Dropsu jeden vybraný již hodně dlouho a ráda bych si ho upletla. Tak uvidíme.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat