pondělí 17. února 2020

Narozeninový dort a střípky z víkendu

Předminulý týden jsem pekla narozeninový dort pro taťku a minulou sobotu jsem slavili jeho narozeniny.
Dort jsem pekla Red velvet cake - u nás se prostě osvědčil.
Recept jsem našla na blogu evulekotule.
Já peču ze 3 vajíček - je akorát do formy, kterou vlastním.
Dort zdobil Myšák.




No a tento víkend jsem ve slavení pokračovali.
V pátek jsem si domů koupila nové mini kytičky. Né, že bych kytky doma neměla, ale...
Kytky mám na zaskleném balkoně a to jsou 3ks myrty, jeden velký fikus benjaminek a pak ještě kaktusy. Jo ještě jsem zapomněla na rozmarýn a teď tam mám ve vodě popínavky a voděnku na zakořenění.




 No a také mám kytky na podestě - tam jsou snad 20 let staré ibišky, které jsem v lednu ostříhala.

Chtěla jsem  kytičky i do obývaku, dětského pokoje, ložnice a kuchyně. Když byly děti malé, tak jsem tam nic nechtěla mít neb nemáme parapety a na zem či nábytek jsem je nechtěla dávat. 
Děti ale vyrostly a mě najednou v bytě kytičky začaly chybět - také to může být i tím, že jsem začala sledovat na instagramu pokojovky.
Takže jsem v pátek zavítala do hornbacha a koupila mini kytičky.
Tato je v pokoji dětí, beruškový hrneček jsem našla ve sklepě.

 No a tyto mám v obývacím pokoji.Všechny by měli být stínomilné. Tak snad mi tam porostou.


No a tchýnin jazyk jsem dostala od kolegině k Vánocům. Krásně mi za ty skoro dva měsíce povyrost.
Do kuchyně bych na linku dala popínavky či voděnku, kterou mám na balkoně ve vodě. Snad mi brzo zakoření. Ty jsem ustřihla u mojí mamky. V ložnici mám dracenu.

V sobotu jsme jeli za manželovo babičkou. Ta slavila svátek. No a před oslavou jsem se vydali na malou procházku. Kousek od domku je louka a na ní se loni pásl kůň, poník a dvě kozy. Letos tam byly i dvě lamy. Jsou to krásná zvířata.


No a v neděli jsme slavili u našich doma, moje babička měla 89 narozeniny.

Také jsem konečně dopletla svetr pro tu moji cácorku. Nitky jsem začistila skoro v 11:00. Dneska snad nafotím a snad co nejdříve přidám. Už mám vybranou vlnu na další projekt.

2 komentáře:

  1. Terezko, krásné kytičky. Ach.
    Dort vypadá báječně, na recept kouknu, děkuji za inspiraci.
    Krásný věk, babičce vše nej nej nej, hlavně zdravíčko.
    Od ohrady bych děti těžko dostávala.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem tam byli docela dlouho, ale nakonec přece jenom šli.
      T.

      Vymazat