pondělí 3. února 2020

Akce firmy Drops - únor

Krásný první únorový týden.
Po delším čase jsem zabrouzdala na stránky firmy Drops
Firma pro nás pletařky připravila letošní první akci na vlnu a to na klubíčka ze 100% vlny.


Pro první akci si připravila tyto vlny Drops Alaska, Drops Big Delight, Drops Eskimo a Drops Polaris. Sleva je tak jako loni 30%.
Akce trvá od 1. do 29. února. Pozor letos trvá o den déle :-).

No a co Vy? Odoláte nebo koupíte?

Tak já letos odolám - loni jsem odolala také. V syslírně mám docela obstojné zásoby vlny a hlavně mě tato akce zas tak moc neoslovila. 

Alasku - tak té mám doma ještě pár klubíček  a to  tyrkysové a hořčičné. Klubíčka jsou pozůstatky po svetrech, které jsem pletla loni a předloni. Také tam mám jedno klubíčko modré.  Z vlny se krásně plete. Sice malilinko kouše, ale to se dá přežít. Jinak je krásně teplá. 

Z Alasky jsem pletla tyto svetry:

Tyrkysový raglánový svetro kabátek  pro dceru jsem pletla již v roce 2018.

 Modrý inspirovaný Kate Davies je z loňského roku (2019)
 Hořčičný svetr podle návodu Early Autumn Cardigan jsem dopletla loni v dubnu.

Modrý svetrokabát , tak ten jsem pletla již v  roce 2015. Strašně ráda ho nosím na jaře nebo v chladnějším létě. Loni jsem ho nosila i v zimně pod kabát. Letos jsme ho zatím nevytáhla.

Dále je v nabídce:

Big Delight mi moc neoslovila - na barevné svetry moc nejsem a nic jiného mě z této vlny uplést nenapadá.

Sice bych ráda vyzkoušela Eskimo nebo Polaris, ale odolám. Přece jenom jsou to docela dost silné vlny a já nějak nepřicházím na chuť tlustým svetrům. Pod bundu moc nejsou a v práci se v nich sedět nedá. Mohla bych zkusit čepici, ale zase objednávat pouze 2-3 klubíčka se mi nechce.

No a jak jste na tom Vy? Odoláte nebo nakoupíte. Příští měsíc by měla být akce na ponožkovku - ale té mám také dost, tak snad další akce. Uvidíme co bude dál.

Poslední dobou pletu s čím dál tím tenčí vlny - přece jenom tyto svetry se dají lépe nosit pod kabáty či bundy a člověk v nich vydrží sedět celý den jak v práci, tak i ve škole. No a dají se nosit vlastně celoročně.


Žádné komentáře:

Okomentovat