středa 4. března 2020

Březen a akce firmy DROPS

Březen je tu a s ním i další akce firmy DROPS - tentokrát na ponožkovou přízi
















foto půjčeno ze stránky firmy DROPS

Rok se s rokem sešel a opět tu máme akci na ponožkovku a stejně jako letos tak i loni a předloni je sleva 30%.Akce se týká ponožkovky Fabel, Delight a Nord.

Ponožkovky mám stále dost. Loni jsem totiž ponožky moc nepletla a tak klubíčka mi zůstala skoro všechna jako předloni. Loni jsem psala, že se mi líbí vlna Nord a ta jejich pudrově růžová že vypadá úžasně. Chtěla jsem jí koupit té mojí cácorkou na růžový svetřík nebo alespoň čepičku. Nakonec jsem skončila u toho kouknutí a plánování. 

Stále mě lákají ty jejich ponožkovky. Jsou krásné, ale budu odovávat. Nestíhám totiž plést.Akce trvá opět celý měsíc.

Loni ani letos jsem si v akcích nic nekoupila a zpracovávám syslírnu. Lákadel je ale hodně - jak u firma Drops tak i Vlněné sestry jsou děsné pokušitelky. Ty jejich krásná klubíčka.Musím odolat.

Jak jste na tom Vy? Odolali jste únorovým nástrahám Dropsu nebo jste objednali klubíčka. Zpracováváte přednostně svoje syslírny nebo žádné nemáte. Já pomalu, ale jistě zpracovávám.Letos mi známá říkala, zda bych jí neupletla během podzimních prázdnin ponožky. Loni jsme s nimi byli na Moravě a já celou dobu pletla ponožky. No tam jí je asi neupletu, ale až budu mít volné jehlice tak na jedny nahodím a do října 2020 je snad stihnu plést. Použiji zbytkovky červenou a červený melír od Vlnapu. 

Strašně se těším na dobu, až budu mít zpracovanou syslírnu nebo tam budu mít jen pár klubíčk.

Krásné jarní dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat