pondělí 9. března 2020

Všechnomám

Na instragramu a na blogu zuzu je výzva vsechnomam. Zuzu se vzdá na 9 měsíců nakupování oblečení a doplňků.
No a jak jsem na tom já?
Mám opravdu všechno?
Jak se to vezme. Mám vlny na čtyři krásné svety s Lace a ráda bych ještě min 3 páry pletených ponožek. Nedovedu si bez nich zimní měsice představit. Mám je napletené, ale nestačí mi. Nosím je doma, do práce do kozaček neb kozačky mám bez chlupu a cestou do práce mi nožičky docela mrznou. Nosím je na procházky se psem do bot, nosím je do zimních vypocených bot. Nosím je prostě neustále. V práci máme zákaz přezouvání do domácí obuvy. Mám sice balerínky, ale po ránu je mi v nich docela zima. Takže si nechávám kozačky tak do cca 10 hodiny a ponožky hezky do taštičky.


V syslírně mám  vlny asi 3 nebo 4 roky a stále jsem nenašla čas je zpracovat. Takže teď jsem se hecla a začala jsem. Jako první jsem vybrala černou - černé svetry mám 4, ale ....


Jeden pletený z jehněčí vlny timmy - černý zapínací pletený v roce 2016 - ten mám na několika místech zašívaný nebo jsem na místo klasického zakončení použila metodu  pomocí šitého ukončení podle E. Zimmermann. Tato metoda se ukázala pro tento typ vlny nevhodná. Vlna je tenká a trhá se. Takže oba rukávy jsou už snad na 10 místech opravované. Je to ale přesto můj nejvíce nošený svetr.

Druhý mám kupovaný v Tchibu - zapínací s podílem kašmíru. Tenký a né tak teplý, ale také často nošený.

Třetí je kupovaný cca před 20 lety - tenký přes hlavu. Nosím méně často neb je mi v něm v zimních měsících docela zima.

No a poslední je zapínací na zip, bavlněný, kupovaný v roce 2003 v obchodě Mexx. Tento již do práce není neb je opraný a vyšísovaný. Manžel mi ho pověsil před lety na balkon na líc hezky na sluníčko. No a já když to zjistila, tak už bylo pozdě.

No a proto jsem se rozhodla, že jako první si upletu černý svetr s kruhovým sedlem přes hlavu. Kruhové sedlo bude moje premiera, tak to snad zvládnu. Horší než raglán to snad nebude.

Poté bych si chtěla úplést další. Koukala jsem na Drops a možná v květnu (pokud bude akce na vlnu) bych si ráda přikoupila klubíčka Kid Silk. Kombinace Lace a Kid Silk mě docela láká. Uvidíme.

No a v mezičase nahodím jako cestovní projek na ponožky. 

Myslím si, že já problém s nakupováním nemám, ale ráda se přidám. Uvidím jak dlouho to vydržím.
V únoru jsem si nekoupila nic, teď máme březen a tak uvídíme. To co chci si zatím píšu na vyrtulání seznam. Na seznamu mám již letní boty. V Eccu jsem viděla krásné černé letní střevíčky na klínu. Letní boty mám dvoje - cca 3 a 4 roky stará, ale s plochou podrážkou. Na klínku by se mi hodily k šatům. Zatím objednávat nebudu neb je ještě brzy. Nechám to tak na červen. To snad bude teplo.
Také jsem si v Nila vybrala proužkové třičko. Sice trička mám, ale proužky prostě miluji. Uvidíme, jak dlouho budu odolávat.
Jak píše ZUZU  - všechnonám. Má pravdu opravdu máme všechno a nové si kupujeme jen proto, že to staré je okoukané.
Takže okoukaným věcem zdar.

PS: pokud koupím v květnu vlnu, tak tu do toho počítat nebudu neb je to součást projektu, na kterou již část vlny mám.

Jo a v neděli bylo MDŽ. Manžel mi chtěl koupit řezanou kytku, ale já místo toho chtěla raději v květináči. Tak mám doma hyacint. Po odkvetení poputuje hezky na zahradu.
Asi stárnu, ale když si přestavím, že se k nám některé řezané kytky dováží až z Afriky, tak ta představa mě začíná děsit.

Žádné komentáře:

Okomentovat