čtvrtek 14. května 2020

Květnová akce firmy Drops

Tak letos se květnová akce nekoná.
Důvodem je letošní situace, kdy pandemie zavřela spoustu podniků nebo podniky pracují v omezeném režimu.

Můj plán na květen byl nakoupit při této akci nějaká klubíčka vlny - hlavně Lace a KidSilk.

Jak již z předchozích příspěvků víte, snažím se zpracovat syslírnu a nenakupovat nové vlny do zásoby. Tady jsem chtěla udělat vyjímku a dokoupit vlny, které by mi na projekty chyběly.

Takže jsem nakoupila i bez květnové akce. Důvodem bylo to, že vlna Lace se již nebude vyrábět a já potřebuji klubíčka, abych mohla zpracovat nasyslené zásoby této vlny a měla jí dost na jíž vymyšlené projekty.
Při posledním projetu (černém svetru s Lace) jsem zjistila, jak krásně se z vlnou pracuje.
Takže jsem si objednala tato klubíčka.


 No a s klubíčky došel i tento krásný časopis.





Žádné komentáře:

Okomentovat