úterý 26. května 2020

Zbytkovky - pletené ponožky

Tak jsem opět nahodila na zbytkovky. V krabici s mini klubíčky ponožkovky jsem vybrala skoro všechna klubíčka.
Tady je máme
No a tady je výsledek mého snažení - barevné ponožky pro dceru

Pletené jak jinak než na jedné kruhové jehlici, obě najednou a hezky od špičky. Návod najdete u mě na blogu. Pletla jsem ze Sportiva od Vlnapu a použila jsem celkem 6 různých zbytkových klubíček.
Musela jsem hodně stříhat, poměřovat a navazovat, aby ponožky byly opravdu stejné.
No a ještě my pár klubíček zbylo - ty budou na další zbytkovky. Tedy možná klubíčka vyjdou na jedny celé ponožky. Uvidíme.

2 komentáře:

  1. Obdivuji způsob, jakým jste použil zbytek příze. Vaše ponožky vyšly velmi pěkně. Skvělý!

    Laura of Harvest Lane Cottage
    Missouri, USA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Na zbytkovkách se vždycky vyřádím. Bohužel ponožek jsem loni upletla málo a letos to o moc lepší nebude a tak nebudu mít materiál na další zbytkovky.
      T.

      Vymazat