pondělí 7. září 2020

Předělaný svetro/kabátek

 Tak mám předěláno. Kabátek jsem pletla v roce 2015. Je pletený z Alasky od Drupsu a upravila jsem si návod 121/21.  Návod je na vestu pletenou klasicky od dola. Já jsem si to předělala na raglán pletený shora. Svetr jsem nosila ráda, ale bohužel jen od jara do podzimu. V zimně se mi nevešel pod žádný kabát - tedy vešel, ale moc koukal. Takže jsem se rohodla, že kabátek o cca 10-15 cm zkrátím.

Původně jsem kabátek měla ke kolenům.


Kabátek jsem nakonec zkrátila o 15cm a vypadá daleko lépe.


Už se těším, až ho budu letos nosit celou zimu.

6 komentářů:

  1. Krásný, krásný, krasný a zkrácení mu opravdu velice prospělo. Jsi moc šikovná, Terezko.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko děkuji. K některým rozhodnutím musím dospět. Chtěla jsem dlouhý kabátek, tak jsem si ho upletla, ale teď jsem ráda, že je krátší. Uvidím v zimně, jak ho budu využívat. No a ze zbytku vlny bude nejspíš teplá čepice a nákrčník. Zimních věcí není nikdy dost.
      T.

      Vymazat