úterý 29. září 2020

Svetro/šaty - tunika

 Letošní letní cestovní projekt konečně hotový. Loni jsem pletla ponožky pro Ježíška, letos jsem ponožky upletla již před prázdninami. Další jsem zatím plést nechtěla a tak jsem vytáhla klubíčko kupované v prosinci 2018. Už loni jsem jej chtěla zpracovat, ale nějak jsem to nestihla, takže letos uzrál čas.

Na začátku bylo jedno klubíčko od Klubíčka snů návin 1000m a barva indigo. Už jednou jsem toto klubíčko zpracovávala na šaty/tuniku pro dceru a to v roce 2017. Ta měla šeříkové. Šaty jsou jí do dnes.


No a na konci jedny šaty/tunika.


Přechody mezi jednotlivými barvami jsou nepatrné.



No a vzhledem k tomu, jaké počasí poslední týden/víkend vládně je brzo obleču. Samotné, nebo s tričkem a k tomu legíny - riflové modré nebo černé.

Žádné komentáře:

Okomentovat