pondělí 22. března 2021

Březnové ponožky a vlna na Dubnové

 Březnové ponožky mám hotové a teď vlna na Dubnové. Ponožokovky mám zatím stále dost a tak vesele pletu jedny ponožky za druhými. Tentokrát jsem vytáhla trochu světlejší barvy.


Teď klubíčko přetočit na dvě klubíčka o cca stejné hmotnosti, najít stejný sled barev, nahodit a plést.

Ponožkový KAL s upletusi.cz je super. Snad i letos upletu pro sebe 12 nových párů. Zatím mám 3 nové. Staré ponožky se mi začínají pomalu, ale jistě prodírat v oblasti pat. Je to způsobeno tím, že v nich chodím od podzimu do jara doma po kobercích a prostě ponožky se chudinky prošoupávají. Zatím jsou to ponožky, které jsem i pletla před dvěma a více lety. 

1 komentář:

  1. Krásné, jako vždycky od Tebe . Taky jsem dopletla , ale jen jedny a svetr. Moc zdravím Marcela a Charlík.

    OdpovědětVymazat