pátek 12. března 2021

Zelený rolák z Lace od Dropsu

Konečně jsem ho dopletla. V půlce listopadu jsem si vybírala, kterou barvičku Lace zpracuji jako první.

Zelenou, šedou, bílou, červenou nebo lila?

Nakonec jsem vybrala zelenou. Chtěla jsem rolák a chtěla jsem, aby vypadal jako Balloon sweater od Petite knit. Jak už víte, tak nerada pletu podle návodu a tak jsem začala plést podle fotek z internetu.
Nahodila jsem někdy během prosince a pletla.Tělo svetru zas takový problém nebyl. Problém byly až rukávy. Ty jsem 3x nahazovala a taktéž 3x párala. Nakonec na čtvrtý pokus jsem rukávy dopletla.
Svetr je úžasný. Lehký a krásně hřeje. Už se těším, až ho začnu nosit ven.

No a proč mi trvalo pletení tak dlouho?
Jednak jsem se v únoru zasekla na rukávech a jednak jsem ještě pletla další projekty a to:
osm párů ponožek
jedny šaty
a jeden šátek
jo a ještě 4 zimní  čepice.
Takže asi tak.

No a tady je hotový svetr.
Myslím, že v tomto střihu si ještě jeden upletu - nejspíš opět s Lace (v syslírně mám ještě ty čtyři barvičky), ale tentokrát bez roláku.







Pleteno na jehlicích č. 4,5 trojitou Lace od Dropsu. Vel. cca S a spotřeba 4 přadena - 400g.


2 komentáře:

  1. Terezko, krásný. Skvělé vypracované detaily. Moc ti sluší.
    Máš turbo jehlice nebo ještě jedny ruce?
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ani jedno ani druhé. Svetr jsem pletla od loňského roku. Pletu neustále - hlavně, když se učím se synem a to je cca 2 hodinky každý den. No a ponožky jsou rychlé projekty.

      Vymazat