pondělí 23. srpna 2021

Srpnové

Přidala jsem se k ponožkovému KALu2021 s Upletusi. Dnes bych Vám ráda představila ponožky za měsíc Srpen.


I tentokrát nejsou pro mou maličkost, ale pro mou mamku k narozeninám, které se pomalu ale jistě blíží. 

Potřebuji doplést další projekty a tak jsem nahodila raději dříve. Netuším, zda bych ponožky v září stihla no a také jsem nějak nevěděla, jaké ponožky bych si pro sebe upletla. Ponožkovky mám sice dost, ale nějak jsem si i tentokrát nemohla vybrat.

Ponožky z této vlny jsem již letos pletla a to pro mou maličkost, babičku a pro mého taťku. Vypletla jsem obě klubíčka. Zůstalo jen jedno malinké - tak na opravy.

Ponožky jsou pletené mojí oblíbenou technikou od špičky na jedné kruhové jehlici a to obě dvě najednou. Návod najdete zde na blogu. 


Když jsem se tak dneska koukala na blog, tak jsem zjistila, že jsem za měsíc srpen vložila zatím jeden projekt. Nezahálím, pletu, ale...

Doplétám svetr pro dceru. 2x jsem párala rukáv. Prvně se mi zdál špatně upletený a podruhé, když jsem chtěla oka uzavřít, tak mi dcera řekla, že chtěla rukávy jinak. Tak jsem znovu rukáv vypárala a nahodila. 

Dále doplétám šátek pro mou maličkost.  No a to mám ještě jeden svetr pro mou maličkost nahozený. Chtěla jsem ho doplést přes prázdniny, abych ho mohla nosit na podzim. Za chvilku budu nahazovat na Zářijové ponožky a také bych si chtěla uplést jeden nebo dva zimní svetry. Teplé delší zimní svetry je u mě nedostatkové zboží.


Žádné komentáře:

Okomentovat