pátek 9. července 2021

Červencové ponožky

 Jak už jsem několik psala, připojila jsem se k celoročnímu KALu s Upletusi a tak pletu ponožky.

Tak tady jsou Červencové





Tentokrát nejsou pro mou maličkost, ale pro mého taťku. Ten sice bude mít svátek až v září, ale ....

Potřebuji doplést další projekty a tak jsem nahodila raději dříve. Netuším, zda bych ponožky v září stihla no a také jsem nějak nevěděla, jaké ponožky bych si pro sebe upletla. Ponožkovky mám sice dost, ale nějak jsem si tentokrát nemohla vybrat.

Ponožky z této vlny jsem již letos pletla a to pro mou maličkost a pro babičku. Ještě vystačí na ponožky pro mamku. Ty nahodím asi v srpnu.

Ponožky jsou pletené mojí oblíbenou technikou od špičky na jedné kruhové jehlici a to obě dvě najednou. Návod najdete zde na blogu. 

Jinak ponožky jsem stihla uplést během prodlouženého víkendu, který jsme letos (tak jako loni) trávili na chalupě. Posledních pár let trávíme první červencový týden na dovolené. Většinou to byla Itálie nebo Rakouské Alpy. No a myslím si, že ani letos se nikam za hranice nepodíváme. Ale to nevadí. I u nás je krásně. Začneme objevovat krásy Čech.

Žádné komentáře:

Okomentovat