pondělí 19. července 2021

Černý raglánový svetr s 3/4 rukávem

Další projekt je hotový. Tentokrát je to 4/7 rozpracovaných projektů z letošního června a druhý z projektů na předělání.

Konečně jsem ho dopletla. Je to raglánový svetr s 3/4 rukávem. Cesta k němu ale nebyla snadná. 

Původně to byly rukávy, které jsem pletla někdy kolem 2010. 





Nosila jsem je ráda, ale pak jsem je vyprala a rukávy už nějak neseděly. Tak jsem je měla v syslírně cca 3 roky a nevěděla co s nimi. Nakonec jsem letos v únoru vybrala 4 projekty, které mi v syslírně nějakou dobu ležely s myšlenkou je předělat. 
Někdy během dubna jsem je rozpárala a v květnu nahodila. Původně jsem pletla opět rukávy, ale malinko menší. Jenže...
Po cca 20 řadách jsem si řekla, že to nebude ono, mám doma dvoje koupené bavlněné a vlastně je zas tak často nenosím a docela by se mi hodilo pletené tričko. 
Tak jsem rozpárala a nahodila znovu, ale na raglánové tričko. Mezitím jsem v syslírně našla ještě skoro dvě celá klubíčka a začala plést.
No a vznikl tento krásný svetr s 3/4 rukávem.




Je to raglán pletený shora, tělo je kratší než jsem zvyklá a rukávy jsou 3/4. Obecný návod na raglán naleznete u mě na blogu.

Tentokrát jsem pletla oba rukávy najednou na jedné kruhové jehlici - již nikdy více. Neustále jsem přehazovala klubíčka. Ponožky jsou OK, ale rukávy již ne. Proč jsem vlastně pletla oba najednou? Důvodem byl strach, abych měla oba rukávy stejně dlouhé. 

Svetr jsem nahazovala od oka a vyšel nad očekávání dobře. Už se těším, až ho začnu nosit. V létě ráno přes šaty, na jaře či na podzim místo trička a v zimně můžu krásně vrstvit. Dlouhý rukáv a tento svetr bude vypadat k sukni či kalhotám úžasně. Možná ho využiji i k šatům s dlouhým rukávem. Uvidíme.

Svetřík je pletený z cca 330 g bambusové příze Panda z Níťárny Čestká Třebová.







Žádné komentáře:

Okomentovat