pátek 16. července 2021

Projekty konečně hotové

 V únoru jsem psala, že mám rozpracované 4 projekty. To většinou nemívám. Vždy mám nahozeny tak dva - jeden na doma a druhý cestvní. 


Tehdy to byly jedny ponožky a tři svetr. Konečně jsem dopleta. Poslední položkou byl červený svetr.

Tak tady jsou ty moje únorové projekty.

Ponožky

Zelený svetr z Lace od Dropsu
Svetr na doma z ponožkovky
No a jako poslední červený svetr z Brushed Alpaca Silk
No a co myslíte - jsem nepoučitelná. Opět mám nahozelé 4 projekty (to bylo v půlce května  a v červnu jsem jich měla rozpracovaných rovnou sedm). Jedny ponožky před dokončením, bolérko tak cca z půlky upletené a dva svetry - jeden pro mou maličkost a jeden pro dceru.
Příště dodám foto.

PS: objevila jsem, že jsem zapomněla pubikovat. Tak dodatečně 3 měsíce po napsání.

Žádné komentáře:

Okomentovat