pátek 31. prosince 2021

Raglánový svetr inspirovaný Kate Davies Desing - druhý pokus

Konečně mám hotovo. Poslední projekt roku 2021. Je to raglánový svetr inspirovaný KateDavies Desing. Jde o druhý pokus o tento svetr. První jsem upletla v únoru 2019. Tehdy se mi jevil jako OK, ale po pár nošeních jsem přišla na chyby, které mi nedaly spát. Svetr byl sice krásný, teplý, ale rukávy a rolák byly moc úzké a já se v nich necítila. Naopak tělo svetru bylo velkorysé a já se v něm pomalu ztrácela. Největším minusem ale bylo, že jsem se nevešla pod zimní bundu. Takže jsem si letos v únoru řekla dost. Vlna je krásná a já svetr přepletu a přepletu si ještě další projekty. Jak dopadly dám vědět po novém ruce.

No a tady je svetr.

Zjistila jsem, že jedno klubíčko bylo nějaké tmavší a tak na fotce je vidět. No ale vypadá to docela dobře.

Na této fotce je vidět, o kolik jsem svetr zmenšíla

Je to o docela dost

Také svetr byl delší. Teď jsem ho upletla kratší. Vypadá lépe. Nějak se učím plést kratší svety. 














Žádné komentáře:

Okomentovat