sobota 25. prosince 2021

Jaký bude další projet aneb rozpracované projetky z června jsou hotové

 V červnu jsem spala, že mám opět rozpracováno více projektů najednou. V únoru to byly čtyři, ale v červnu již rovnou sedm. 

Myslela jsem si, že je stihnu dokončit dříve, ale nějak jsem mi to protáhlo. Ono také není divu, když jsem ještě mezi tím pletla ponožkový KAL a další potřebné věci. 

V červnu jsem dokončila pletené bezprstové rukavice pro paní učitelku
 a červnové ponožky pro mou maličkost

V červenci
jsem doháčkovala projekt, který se rád schovává

No a mezitím jsem ještě nahodila a upletla červencové ponožky pro mého taťku


Dokončila raglánový svetr s 3/4 rukávem

Dopletla raglánový svetr pro dceru


A ještě jsem nahodila na srpnové ponožky pro moji mamku
Srpnu jsem také dokončila baktus pro mou maličkost

Ještě jsem nahodila Zářijové ponožky pro mou maličkost
Už se neschovává

Dále jsem upletla Říjnové ponožky pro Ježíška

Nahodila na Listopadové ponožky 

V prosinci jsem si upletla čelenku 
Ještě jsem nahodila pro sebe nové bezprstové rukavice
Nahodila a upletla Prosincové ponožky

Zimní čepici pro syna

No a nakonec jsem dopletla poslední 7 projekt. Svetr pro mou maličkost


No a co bude další projekt? Mám rozpletený svetr pro mou maličkost. Je to předělávka svetru, které jsem si již pletla. Patří do projektu předělávky z února. Dvě věci mám již přepletené, třetí snad dokončím do konce roku a tu čtvrtou přesunu na příští rok. I příští rok se pustím do přeplétání starých projektů. Mám již další tři adepty na přepletení. Jeden již moc nenosím, druhý se mi moc nepovedl a třetí oboje - nenosím, protože se mi nepovedl podle mích představ.


Také budu plést zimní čepice, na které jsem si koupila novou vlnu.



Žádné komentáře:

Okomentovat