středa 10. dubna 2013

Japonské květy

I já podlehla kouzlu janopského šálu z květů. Asi před rokem jsem objevila blog Attic24 a jak jsem si tak prohlížela překrásné háčkované věci narazila jsem na šál z japonských květů http://attic24.typepad.com/weblog/2011/03/japanese-flower-scarf-ta-dah.html a hned jsem začala zkoumat jak si ho uháčkovat.
Návod jsem nenašla a tak po zvětšení fotky zpočítala dlouhé sloupky a začala hledat vhodnou vlnu. Nechtěla jsem použít 100% bavlnu. Nakonec jsem použila Geishu a přes letní prázdniny tvořila - né celé, do toho jsem háčkovala letní kloboučky a  pletla 2 zimní svetříka jako dárek pro neteře k Vánocům.
Nakonec jsem ho úspěšně na konci prázdin dodělala i z oběma svetry. Ale až dnes mě napadlo ho vyfotit a dát ho sem. No a výsledek je tady.




Šál byl dokonalý pro letošní zimu.
Už mám v hlavě další na jaro/podzim. Jen musím dodělat další rozpracované projekty

Žádné komentáře:

Okomentovat