úterý 16. dubna 2013

Ponožky - 3 část

Ponožky pro moji drahou polovičku jsou konečně hotové. Uf. Jsem ráda, že už jsem je dodělala. Alespoň mám mustr a další mi půjdou rychleji. Ono plést ponožky ve vel. 44 je docela časově náročné - teda alespoň pro mě - a hlavně, když je člověk dělá prvně od špičky. Tak teď ještě tak 2-3 další páry a Vánoční dárek bude hotov. Snad se tomu mému budou líbit.

Ponožky pro moje dva chlapi.
Pro prcka jsem našla zbytek červnené. Původně jsem ani nezamýšlela ponožky malému uplést. Ale malej vyrostl ze zimních botiček a na jarní bylo ještě zima. Tak misté klasický kupovaných teplých ponožek, které jsou objemné jsem upletla červené. Malej je měl zatím na sobě asi 5x a pak začalo být teplo. Tak je schovám do gumáčků.
Takže manžel má 44  a skřítek má 24. Docela dobrý rozdíl.


Žádné komentáře:

Okomentovat