pondělí 22. dubna 2013

První jarní/letní čepička

Tak jsem konečně udělala Rozárce jarní čepičku. Alespoň má co nosit. Teď jště nějaký klobouček a bude to surp. Při tomto počasí se bude hodit.
V sobotu jsem kupovala mojí Rozárce tepláky. Z loňských už mi vyrostla a tak jsem vyrazila na nákup. Byla jsem v Tescu. A docela jsem se divila, že místo jarního zboží tam už mají samé letní věci. Místo tepláků mají 3/4 legínky. Ty mi jsou teď hodně platné. Tak mě napadlo, podívat se do klučičího oddělení. No a tam měli poslední ve velikosti, kterou potřebuji. No holt bude mít modré a šedé. Tak jsem si tak pomyslela, kdy mám vlastně kupovat oblečení. V létě budeme za chvilku kupovat zimní věci a v zimně letní. No alespoň že kluci potřebují tepláky celoročně. Tak příště půjdu rovnou na jistotu do klučičího.



Žádné komentáře:

Okomentovat