pondělí 14. července 2014

Háčkované podložky pod hrnečky

Tak po delší době zase něco háčkovaného.
Nějak nestíhám.
Malý před pár dny prohlásil, že je velký a plenu na noc nechce.
Odmítal si ji vzít.
Bude spát bez pleny a nepočůrá se (problém je, že před spaním vypije 270 ml mléka).
Je mu 33 měsíců.
První 3 dny super.
Než jsem šla spát, tak  jsem ho dala  vyčůrat a do rána byl suchý.
No ale poslední 3 dny už to tak hezké nebylo.
Než jsem ho stihla dát večer vyčůrat,
už byl počůraný a sním i celá postýlka.
Takže převléct malého, postýlku a přinést novou deku.
Dát do pračky vyprat a ráno pověsit.
No takže na nějaké velké tvoření nebyla ani moc nálada.

Tak alespoň podložky pod hrnečky.
Zhotovené z Perlety luxus od Vlnapu.
Původně to byla vlna koupená na svetr pro neteř.
Nějak jsem neodhadla spotřebu a skoro celé klubíčko mi zbylo.
Takže leželo nějaký čas v syslírně.
Ještě ve středu jsem byla pevně přesvědčená, že z něj bude v kombinaci z jinou barvičkou kabelka pro švagrovou.
Švagrová měla narozeniny,
ale po uháčkování dna a kousku tašky se mi to nelíbilo,
rozpárala jsem a přemýšlela co uháčkuji.
Nakonec vznikly podložky.
Ty budou pro moji sestru k narozeninám - má je sice až v listopadu.
Ale teď jsem měla chuť tvořit.
Ještě háčkuji vetší dečku na stolek.
No a narozeninové dárky budou hotové.
Alespoň něco budu moc odškrtnout z pomyslného seznamu Vánočních a narozeninových dárků.

Žádné komentáře:

Okomentovat